12 oktober, 2015

Medlemskap 2020

Björklidens Golfklubb samarbetar med GolfStar. GolfStar ansvarar för drift och skötsel av Bromma Golf och Bodaholm Golf samt hanterar kundcenter och administration av medlemskap.

Björklidens Golfklubb ansvarar för klubbverksamheten på Bromma Golf och Bodaholm Golf, som innefattar bland annat ett spännande tävlingsprogram, GolfSTART med introduktions- och fadderverksamhet, ett mycket aktivt 60+-gäng, tjejsektion, junioraktiviteter, knatteaktiviteter, klubbresor, utflykter, klubbaktiviteter och mycket mera. Björklidens Golfklubb har dessutom ett samarbete med Lapland Resort kring den exotiska golfbanan i Björkliden, 10 mil nordväst om Kiruna.

För att bli medlem går du in på den här länken. Välj där Björklidens Golfklubb som din hemmaklubb

I samtliga medlemsformer ingår medlemskap i Björklidens GK och ett golf-id, som gör att du, mot erlagd greenfee, kan spela på alla banor i Sverige. Dessutom kan du förboka starttider på GolfStar-banorna upp till 30 dagar i förväg. Du kan dessutom ha upp till tre starttider bokade samtidigt (beroende på vilken medlemsform du väljer).

Med medlemskap i Björklidens GK har du tillgång till tidsbokning via web, telefon och kundtjänst.

GolfStars golfanläggningar

GolfStar har 24 golfbanor fördelat på 15 anläggningar, varav 14 stycken ligger i Stockholmstrakten och Lumine Golf som finns i Spanien. Du som är Björklidenmedlem har bara att välja den bana du vill gästa. Du hittar mer information om dessa anläggningar och banor HÄR

Bli medlem i Björklidens Golfklubb (i avgifterna nedan ingår även den så kallade klubbavgiften med 495:-)

Medlemskapsformer

PLAY GREENFEE

För livsstilsgolfaren som vill ha ett flexibelt spelande. Inkluderar fyra speltillfällen på någon av GolfStars 21 svenska banor, alla dagar, alla tider.Pris: 1 995 kr

PLAY ONE

För dig som vill spela fritt på Bromma eller Bodaholm. Gäller ALLA dagar och på ALLA tider.

Bromma
Pris: 895 kr – 2 495 kr (Beroende på åldersgrupp)

Bodaholm
Pris: 1 395 kr – 4 995 kr (Beroende på åldersgrupp)

PLAY 9 HOLES

Medger spel på Bromma och GolfStars övriga sex 9-hålsbanor. För dig som, av diverse skäl (småbarn, nybörjare, hälsa, tidsbrist…) inte hinner spela 18-hålsronder utan bara vill spela 9 hål i taget.

Pris: 2 995 kr

PLAY SMALL

Spela fritt så mycket du vill, ALLA vardagar och på ALLA GolfStars 24 golfbanor i Sverige och Spanien. Spela även helt fritt under helgerna på 15 av banorna samt med helgbegränsningar på de övriga nio golfbanorna.

Pris: 1 595 kr – 5 995 kr (Beroende på åldersgrupp)

PLAY LARGE

För de sanna golfentusiasterna som inte vill kompromissa – Spela fritt så mycket du vill, ALLA dagar, ALLA tider och på ALLA GolfStars 24 golfbanor i Sverige och Spanien.

Pris: 2 195 kr – 8 995 kr

PLAY NORTH

Pris: 1 695 kr – 6 495 kr

PLAY NORTH FLEX

Spela fritt så mycket du vill, alla dagar, alla tider och på alla GolfStars samtliga banor i norra Stockholm samt på GolfStar Bromma och Hässelby. Dock EJ på helger och röda dagar mellan klockan 08:00-14:00.

Pris: 1 335 kr – 4 695 kr

PLAY SOUTH

Pris: 1 495 kr – 5 495 kr

PLAY SOUTH FLEX

Spela fritt så mycket du vill, alla dagar, alla tider och på alla GolfStars golfbanor i södra Stockholm samt på GolfStar Bromma och Hässelby. På helger och röda dagar får Du EJ spela mellan klockan 08:00 – 14:00.

Pris: 1 195 kr – 3 995 kr