engelen julparty

Välkommen på AW och pubkväll med Björklidens GK på Engelen 14 november

14 november 18:00 22:00

Välkommen till Björklidens After Golf och pubkväll torsdag 14/11 kl 18.00. Då summerar vi säsongen som gått, presenterar vinterns aktiviteter och berättar lite om vad som händer nästa sommar. Vi håller till i Kolingen, en trappa ner på Engelen, Kornhamnstorg 59B i Gamla Stan dit du lättast tar dig med T-banan.

Du bjuds på välsmakande mat, uppfriskande dryck, spännande puttävling, trevlig samvaro och härlig stämning med nya och gamla klubbkamrater.

Som avrundning på kvällen bjuds det på livemusik en trappa upp i Engelen. Där uppträder den amerikanska bluessångerskan Shanna Waterstown som har ”a varm, sensual, powerful and authentic voice!”.

Allt detta för endast 195:-/medlem för Taco Buffé och 1 öl/vin/alkoholfritt. Ta gärna med kompisar som ännu inte är medlemmar i klubben, till en kostnad av 295:- för mat och dryck och som vanligt starkt subventionerat av Björklidens golfklubb. Anmälan och betalning här på sidan senast 11/11. Vid eventuell avanmälan efter anmälningstidens utgång kan anmälningsavgiften inte återbetalas.

Bokning och betalning gör du här, AW med Björkliden på Engelen 14 november

Skål & Välkommen!